zondag 12 oktober 2014

Vakantieeee Anti verveel tips

What to do in vacation?

die vraag krijg ik vaak te horen,  wat moet je doen in vakantie?
ik heb 10 leuke tips voor jullie om te doen in de vakantie. Hebben jullie ook nu vakantie? of volgende week pas? anywayy hier komen de tipsss:


1. bak taarten, cupcakes, koekjes, brownies enzovoortt. 


2. koop wreck this journal en ga aan de slag! ik heb hem ook alleen ik gebruik hem niet echt, maar het is wel superleuk en er staan veel leuke opdrachten in.






3. ga naar een café, restaurantje. het is altijd leuk om met vrienden bij te kletsen! ga naar de Starbucks of een andere leuk restaurantje/ koffiezaak.Bij ons in de stad is er net wat nieuws gekomen, ik ben de naam even kwijt maar ik zag een grote nutella pot staan dus ik moet er heen!!




4. ruim je kast op, leg die zomerkleren aan de kant en vervang ze voor je lekkerste sweaters en/of andere herfstkleren.

4. DIY, do it yourself. zoek op YouTube leuke DIY'S en ga aan de slag.


(ik kom er net achter dat ik 2 keer tip 4 heb)






5. ga wandelen, er is niks verfrissender dan even gaan wandelen. de blaadjes zijn net gevallen en het is lekker weer, of niet.. Maar wandelen is altijd leuk, Neem oortjes mee en een leuke herfstafspeellijst en lopen maar.



6. Ga films kijken. Zoek een leuke film uit en kijk hem, je kan hem natuurlijk ook met vrienden kijken.


7. ga afspreken. Je hebt vrije tijd en geen huiswerk. Maak daar gebruik van en nodig al je vrienden uit voor een leuke middag of avond.

8. ruim je kamer op. Klinkt saai, en dat is het ook. Maar ooit zou je het toch moeten doen dus ja waarom niet nu?


  9. drink warme choco en kijk je favoriete tv series.



10. stalk je crush op het internet. neem een middag, STALK HEM/HAAR. Het kan een beroemdheid zijn, dat hoeft natuur niet. Maar kijk wat hij doet, kijk naar zijn foto's en vind nieuwe informatie. Klinkt heel creepy om te doen, maar het is best leuk hoor..











HOPELIJK HELPT DIT!

Alle foto's komen van www.tumblr.com



xxx Sterree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten