zondag 26 oktober 2014

50 facts about me

zodat jullie mij iets beter kunnen leren kennen kwam ik op het idee om een 50 facts about me tag te doen. Zonder getagd te worden maar dan nog, ik wou het gewoon doen dus dan doe ik het :P.


50 FACTS ABOUT ME 

1. Ik heb 2 katten, smoes en minoes.
2. Ik heb bruin haar.
3. Ik zit in de derde klas op mavo.
4. ik hou niet van strakke shirtjes, maar wel van strakke broeken.
5. herfst en winter zijn me favoriete seizoenen, ik vind het alleen jammer dat het zo snel donker word.
6. mijn lievelings kleuren zijn bordeaux rood en roze.
7. ik heb altijd een geurkaars branden op me kamer.
8. Als ik van school thuis kom doe ik altijd meteen een pyjama aan.
9. ik ben verslaafd aan de Starbucks en de mcdonalds
10. Ik hou van hele opvallende kleuren lippenstift, alleen ik durf dat niet naar school aan te doen.
11. ik bijt op me nagels als ik zenuwachtig ben of als ik me verveel.
12. ik heb altijd skittles, napoleons en caramel snoepjes op mijn kamer liggen.
13. ik kan snel van gevoel veranderen. Binnen 1 minuut ben ik vrolijk of binnen 1 minuut ben ik verdrietig.
14. ik ben bijna altijd over bijna alles sarcastisch.
15. ik lach het hardst om mijn eigen grappen als niemand lacht. ik heb een slechte humor dus bijna altijd als ik wat grappigs zeg ben ik de enige die lacht.
16. Ik voel heel vaak mijn telefoon trillen terwijl hij helemaal niet trilt
17. ik ben telefoon verslaafd en dat begint mij te irriteren
18. ik kan bijna wel met iedereen overweg ook al zou die gene het tegenovergestelde van mij zijn.
19. ik ben bang voor ruimte's met veel mensen
20. ik ben ook bang dat andere mensen verkeerde dingen van mij denken waardoor mijn reputatie slecht zou kunnen worden.
21. ik kan er niet tegen als ik onvoldoendes sta. Ik wil dan zo snel mogelijk weer een voldoende staan
22. ik hoor eigenlijk nu te leren, ik bedenk en maak altijd excuses om niet te leren.
23. ik heb altijd al willen skateboarden, maar ik heb geen geld om er een te kopen. ik vind het gewoon heel leuk om te zien en ik wil het zo graag kunnen. Niet om erbij te horen  maar ik kijk altijd documentaires erover of filmpjes en het lijkt me leuk om het te kunnen doen. Ik irriteer me ook altijd aan van die mensen die alleen foto's maken van hun stilstaand met een skateboard of aan van die meelopers die alleen skaten omdat ze erbij willen horen. Ik irriteer me eigenlijk zowiezo al aan meelopers in het algemeen.
24. ik heb nog nooit gerookt, shisha gerookt, wiet gerookt enz.
25. ik slaap beter als ik voor het slapen iets actiefs heb gedaan, daarom wil ik s'avonds altijd wat doen en dan pas gaan slapen.
26. Ik vind altijd mensen knap die niemand knap vind, en als iedereen iemand knap vind vind ik diegene meestal lelijk. best een groot voordeel want ik bedoel meer voor mij hahaha ;)
27. ik heb altijd al een YouTube kanaal willen beginnen maar durf het niet omdat dan misschien andere kinderen van mijn school erachter komen en dan sta ik voor schut.
28. ik wil heeeeel graag Japanse snoepjes proberen, ze zien er zo lekker uit. Je moet ze eerst in elkaar zetten en dat lijkt me superleuk om te doen.
29. als ik comfortabel met je ben stuur ik je 100 snaps per dag waarin ik super raar en eng doe.
30. ik hou niet van lezen. Hoe graag ik er ook van wil gaan houden ik hou er gewoon echt niet van. Ik heb er de concentratie niet voor en ik heb er gewoon geen zin in.
31. ik hou van eten en ik haat drinken.
32. veel mensen willen juist veel likes op instagram, ik niet. Ik voeg niemand toe die ik niet ken en ik wil ook niet teveel volgers.
33. ik heb een lichte vorm van smetvrees. Ik ben niet van alles vies maar als ik de school trapleuning aan heb geraakt of net uit de bus kom doe ik snel hand gel op anders voel ik me vies. Ook altijd als ik terug kom van school was ik me handen.
34. ik ben verslaafd aan pokemon. Ik hou gewoon van pokemon spelen op me nintendo. Het maakt mij niet uit dat ik een meisje ben en al 14 jaar ben. i\Ik vind het gewoon leuk om te doen.   <<<<<<<<<<<<  me

35. soms kan ik beter praten met jongens dan met meisjes. Met jongens kan je gewoon zo super droog zijn en je kan grappig doen en lullige dingen zeggen zonder dat ze het persoonlijk opnemen.
36. mij maakt het niet uit of me vrienden roken of drinken ofzo. Veel mensen vermijden diegene die roken en drinken of drugs gebruiken, mij maakt het helemaal niet uit als je het gebruikt zolang je het niet aan mij geeft. Ik vind het soms juist wel aantrekkelijk als een jongen badass is :$
37. IK HOU VAN KNUFFELEN
38. ik ben naar twee concerten van one direction geweest
IK STOND ZO DICHTBIJ IN WEMBLEY (die foto is selfmade zonder inzoom)

39. ik hou nogsteeds van nickelodeon, disney xd enz
40 Als ik 24/7 op me mobiel ben als ik met je afspreek mag ik je niet maar blijf ik toch voor de aardigheid.
41. ik vind mijn kleren super lelijk maar toch heb ik ze ooit gekocht
42. ik wil heel graag een Chanel lipstick
43. Ik hou van slapen maar ik kom toch veel slaap te kort, s'nachts ben ik altijd heel actief.
44. Chocolademelk is voor mij de hemel.
45. ik steek haast nooit me hand op in de klas omdat ik altijd bang ben dat ik iets verkeerds zeg of doe waardoor iedereen me stom gaat vinden.
46. ik ben in veel dingen best onzeker maar dat zou je niet snel van mij zeggen.
47. Ik hou van uitval. (DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH)
48. ik ben heel random. Het ene moment kan ik over kaas praten en dan opeens over een economisch probleem.
49. ik gooi altijd me afval netjes in de prullenbak. Ik vind het vies en raar als je het op de grond gooit ik ben geen aso ik gooi het netjes weg.
50. ik raak heel snel geïrriteerd. Ik raak zo snel aan iets of iemand ggeïrriteerd. Meestal laat ik het niet merken maar het is echt een probleem.  mijn irritatie level is niveau 10000. Ik ben nu ook super geïrriteerd want me broertje hoest echt 24/7 en ik wil hem gewoon neerslaan of z'n mond met tape beplakken.
51. ik hou me meestal niet aan dingen. Als het bv 50 facts zijn doe ik er 51 of 49.




#2Fab4You
SEEYALATUR XXX STERRE

p.s foto's zijn van www.tumblr.com behalve het concertplaatje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten