zondag 26 oktober 2014

Bucketlist

oke ik moet eigenlijk nu economie leren, maarja jammer. 


doelen in je leven 


je hebt vast wel is gehoord van een bucketlist. Een bucketlist is een lijst waarop dingen staan die ooit graag wil doen of wilt kunnen. Ik ben van plan om zo'n lijst te maken en hem op te hangen op mijn kamer. En dan telkens als ik wat heb gedaan kan ik iets afstrepen. Mijn nummer één ding dat ik heel graag wil kunnen is skateboarden, maar ik heb geen geld voor een skateboard dus dat is best wel jammer. Ik heb nu wel een skateboard maar die is kapot gegaan. Mijn andere hoofddoel is slagen voor de examens dit jaar en overgaan naar de vierde klas. Ik heb dit jaar al examens, want ik zit op mavo. En ik ben nu al aan het stressen terwijl ik ze pas op 1 december heb.
Maar goed een bucketlijst dus. mijn uitdaging voor jullie is om zelf een bucketlist te maken met 50 dingen die je altijd hebt willen doen of wilt kunnen doen. Neem een middag de tijd en denk na over van alles wat je graag wilt doen. Het kan van alles zijn. je kan op internet zoeken naar inspiratie. Als ik mijn bucketlist af heb zet ik hem wel op de blog :). Stuur jij jou bucketlist dan ook naar ons?


Dit was even een korte blogpost want we hebben het allebei een beetje druk met school. Ik ben ook van plan om een soort week bij te houden. ik maak fotos van wat ik doe en die post ik op de blog met verhaaltjes over wat ik heb gedaan en heb meegemaakt. Niet dat ik een spectaculair leven heb, maar het lijkt me leuk om te doen. Laat me weten wat je ervan vind.
Stay Cool in School , nee grapje #2Cool4School.
xoxo Sterre

fashionglittergloss@gmail.com

p.s foto is van myheadexplodesofideas.blogspot.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten