vrijdag 10 oktober 2014

vakantie!

hoi!


YES VAKANTIE JAWEL 

oke ja ik ben er echt heel heel heel erg blij mee. ken je nog dat gevoel dat je klein was en weet ik veel, een barbiepop kreeg? dat gevoel heb ik als ik vakantie heb. god, wat heb ik daar naar verlangt! ik vind mn klas echt geweldig hoor daar niet van, maar even geen huiswerk en toetsen meer. yes! 
afgelopen had ik 5 so's ofzo, amehoela dat is echt heel veel just saying. 

nou, ik ga het is over mijn klas hebben. en nee ik ga geen namen noemen, ik neem wel de begin letters van hun namen als ik het over iemand hebben wil. nou, zoals ik dus al zei is mijn klas echt a-w-e-s-o-m-e. vind ik tenminste. en ik heb me toch hotties in mn klas pfoe. oke het zijn er maar 4, doet er even niet toe. ze zijn hot. het is zo jammer dat als ik zeg dat ik iemand knap vind (wat ik ongeveer 75% van de tijd doe, want wat moet je anders doen als je een meisje bent?) dat iedereen meteen denkt dat ik verliefd ben op diegene. zo irritant jeetje. ik bedoel, ik vind Sterre ook knap maar dat betekent niet dat ik verliefd op haar ben. dat is overigens echt een raar voorbeeld, maar jullie snappen me wel. anyway, mijn klas is echt leuk. het is zo gezellig! wat ik ook zo leuk vind is dat ik (ja sorry dit klinkt vast super arrogant maar zo bedoel ik het echt niet maar het wordt zo vaak tegen me gezegd) best goed met jongens kan omgaan. dus dat doe ik dan ook, gewoon omdat ik ze aardig en grappig vind. en ze zijn lief, gezellig en ze zien er niet slecht uit. eigenlijk zijn ze gewoon hotttt hahaaha. maar helaas vind de maatschappij dat bevriend zijn met een jongen raar is en dat je dan wel meer moet willen dan alleen een vriendschap. nou ja, moet de maatschappij weten. ik weet wel beter. ik hou gewoon van contact leggen met meerdere mensen en zoveel mogelijk gezelligheid om me heen hebben. maar even nog over dat mensen zo snel denken dat je iemand leuk vind, dat slaat toch eigenlijk helemaal nergens op? ik bedoel ja ik praat veel over die jongens, best wel heel veel ja, maar ik weet niet, het zijn fascinerende mensen (jawel ik gebruikte een moeilijk woord). ze zijn zo gezellig, en ik bedoel, het is nou niet dat er voor de rest zoveel gebeurt in mijn klas. mijn klas is een beetje opgedeeld als de mensen die een eigen groepje hebben en ook binnen dat groepje blijven, en mensen (zoals ik en mijn vriendennnn) die gewoon met iedereen wel overweg willen kunnen gaan. wat ik dus ook heel erg probeer. alleen sommigen kan ik echt echt echt echt niet uitstaan man. jeetje. maar dat maakt allemaal niet uit, iedereen zijn eigen type mensen. maar ik bedoel, ik ben altijd best wel enthousiast over mensen als ik iemand echt heel erg aardig vind, dan is het toch niet zo gek als je veel over diegene praat? ik vind het leuk om mensen complimenten te geven enzo. 

ja vandaag was zo klote. ik moest dus voor een Maatschappelijk Stage iets naar zo'n ding fietsen. blijkt dus dat mn achterband helemaal plat is. ik heb een stukje gefietst maar toen heb ik hem aan de kant gezet en ben ik achterop gegaan bij mn beste vriend. papa gebeld of hij mn fiets op wou halen hahahha doet hij het nog ook. maar was een beetje jammer. en het is nog erger dat ik niet eens een band kan oppompen (om de 1 of andere reden word hij bij mij nooit hard genoeg?) en als er een gaatje ofzo in zit heb ik zeker een probleem, want ik heb geen idee hoe je een band plakt. maar dat maakt allemaal niet uit. ik vraag wel of mn papa me wil helpen 


nou dat was mijn dag, ik ben zo zo zo blij dat ik vakantie heb! wat gaan jullie doen? ik ga van dinsdag tot zaterdag met mijn beste vriendin en haar ouders naar Den Haag woehh hahaha


Ciao 
xx Nell ✉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten