woensdag 15 oktober 2014

Herfst en steunen

BLOW YOUR CANDLES ON. GET READY AND DANCE


als dat toch geen mooie zin is weet ik het ook niet meer. Maaaarr HET IS HERFST.
Sweater weather is better weather.

ik heb op YouTube van alles gezocht. er was ook een filmpje bij met verwachtingen en reality.
maar even serieus, herfst is in alle manieren mooi.

om te beginnen heb ik me kamer gezelliger gemaakt. ik heb me kussens vanachter me bed gepakt en me kaarsen uit de lade gehaald. ik heb me kerstlampjes weer opgehangen, een autumn collage gemaakt, chocolademelk gekocht en natuurlijk al mijn herfst en winterkleding naar voren gehaald.
ook al is het buiten soms nog warm, ik leef in sweaters.

maar goed wat vind jij van herfst? ik vind het zo leuk, alle blaadjes vallen en je kan leuke wandelingen maken en fietsen. voor sommige betekent herfst de uggs, i feel you. ik draag geen uggs maar als ik mensen met uggs zie lopen denk ik twee dingen. ten eerste: waarom zou je die lelijke dingen ooit dragen? en ten tweede: wat een warmte en lekkerheid.
Maar herfst betekent ook de leuke filmavonden en de snacks en lekker eten. ik bedoel je kan zoveel eten als je wilt. je draagt toch sweaters niemand ziet die vetrolletjes ;) ik ben zo raar. Maar alsnog het is wel waar. Je kan ook weer je dikke warme comfy dingen aandoen als je terugkomt van school. en ofcoursee warme sokken, ik leef in die dingen. Maar goed waarschijnlijk heb je nog nooit iemand zo blij gezien om het feit dat het winter en herfst word of is. Wat ik ook vind is dat alle YouTube filmpjes zijn veel leuker in deze seizoenen. ze zijn gezellig en binnen en ik hou daar van, de meeste denken nu waarschijnlijk van ''waar heeft ze het over''. wat ik ook leuk aan de herfst vind is het weer. het is koud en kill. om een of andere reden maakt dat me blij, niet dat ik een gothic ben. maar k hou gewoon van koud weer.

Maar het nadeel is ''Als de bladeren vallen, vallen de mensen ook''. zoveel mensen zijn depressief in de herfst of winter. alleen door het weer dat effect op hun geeft of andere dingen. laatst waren er drie mensen voor de trein gesprongen bij ons. drie! dat zijn er toch echt wel drie te veel. ik vind het altijd gewoon te moeilijk om over zoiets te praten, dus ik doe het niet. Maar mijn punt is, als je ergens mee zit of iets kwijt wil. Mail ons en we steunen je. i promise. ( fashionglittergloss@gmail.com)


nou dit was de blogpostt

xxx Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten