maandag 27 oktober 2014

HERFST TAG



DE HERFST TAG



Wat vind je het leukst aan herfst?
De bladeren die vallen, de warme drankjes die je kunt drinken, Pumpkin spice latté die weer verkrijgbaar is, warme dekens, het weer, warme sokken, al je warme kleren kun je weer aandoen, je kan zoveel eten als je wilt want je hoeft toch geen bikini meer aan, de schaatsbaan gaat open, halloween filmpjes op YouTube, Geurkaarsen, Film kijken, Wandelen, Relaxen met vrienden, De openhaard, Sjaals, Herfstvakantie (Die jammer genoeg net afgelopen is), de winter is er bijna,  Timberlands, Knuffels zijn warmer, Het eten is lekkerder, CHOCOLADEMELK, Jongens die dikkere kleren aandoen (DAT IS GEWOON.. JA <333)

Wat is je favoriete herfst drankje?
Ik heb er 2... Warme chocolade melk en Pumpkin spice latté. Ik vind het zo jammer dat de pumpkin spice Latté alleen in de herfst verkrijgbaar is. maar dat maakt hem wel extra lekker en speciaal. En chocolade melk is gewoon de hemel.

Pumpkin spice Lattee ♥.♥

Favoriete geurkaars?
hmm... Dit is een moeilijke... NEE WACHT IK WEET HET AL!
Permalink voor ingesloten afbeelding
De Vanille geurkaars van de IKEA. Dat is echt me favoriet. ik heb hem nu ook aan staan. Ik heb echt 10 van die kaarsen.





















Beste Lipstick?
Ik denk de Rimmel 360 moisture renew As you want victoria. Die is knal donker roze en ruikt ook nog is superlekker..


 ( ik kon zelf geen duidelijke foto maken :) )


Beste dagcréme?
Ik heb geen idee, ik gebruik nooit dagcréme maar ik denk dat die van de etos wel goed is..?


Kleur voor je ogen? 
ik draag nooit oogschaduw. Maar ik vind dat bruin, zwart en grijs wel goed bij de herfst passen. Gewoon donkere nude kleuren zijn altijd leuk!

Favoriete muziek of band/zanger om naar te luisteren?
CAN'T CHOOSE! ik doe wel een top 5 :)

1. Ed Sheeran - Nina
2. Fifth Harmony - BO$$
3. Emblem - 3000 Miles
4. John Mayer - Dear Marie
5. Artic Monkeys - Why do you only call me when your high

Zowiezo zijn John Mayer en Ed Sheeran me herfstzangers.














Favoriete outfit om aan te doen? 
SWEATERS, TRUIEN. Natuurlijk wel met een broek eronder. Ik vind jongens er in de herfst en winter zo leuk uitzien he. echt niet normaal, ik bedoel iedereen vind jongens er in de herfst leuk uitzien zelfs jongens zelf. En even voor de jongens die dit zien: DRAAG BEANIES :)



Kijk zie je hoe leuk en schattig!!


Wat ga je jezelf cadeau geven voor de herfst?
Warme sokken, dekens, sweaters, geurkaarsen, nutella en starbucks. #BasicWhiteGirl

Favoriete plek om te zijn? 
In mijn bed op mijn kamer met geurkaarsen en kerstlampjes aan!








Nou, Ik hoop dat jullie genoten hebben en een geweldige herfst hebben!!

xxxSterre












Geen opmerkingen:

Een reactie posten