woensdag 8 oktober 2014

Mijn Irritaties

i stayy up tooo lateee tudududu

Oke, weer is een goed begin van een blogpost. Maar aangezien ik Huiswerkvrij ben heb ik tijd om te schrijven, eigenlijk typen.. Maar goed.
vandaag gaan we het hebben over irritaties, ik ga mijn top 5 irritaties zeggen. ik weet niet waarom maar ik heb zin om daar iets over te schrijven en ik hoop dat het interessant is.


Top 5 Irritaties:

1. Als je net in bed ligt maar je bent vergeten om iets te doen of je moet plassen. 
ZO IRRITANT IS DAT. echt ik heb dat elke dag weer. Dan lig je net in bed lekker warm en goed en dan opeens moet je plassen. wat voor een slechte timing kun je hebben.

2. Als je ouders je kamer binnenkomen om wat te zeggen maar als ze weggaan ze laten de deur openstaan.
HOE? ik zeg echt altijd ''doe de deur dicht alsjeblieft'' maar alsnog doen ze het niet. dit irriteert me zo erg. zelfs nu schrijven erover irriteert me al echt, pfoe.

3. Hondenpoep op straat
ik kokhals, echt letterlijk. als ik ergens hondenpoep zie kokhals ik echt al bijna. echt ruim die shit op. je koopt een hond om hem te verzorgen en doe dat dan ook. en dan die shit opruimen is echt vies ik weet het, maar het laten liggen is nog viezer. to all my dogowners out there: clean that shit up!

4.  Als je zegt dat je iemand knap vind en gelijk denkt iemand dat je op diegene bent. 
dit is misschien wel me grootste irritatie ever. Als ik zeg van '' ik vind *naam* knap'' betekend dat niet gelijk dat ik hem leuk vind. ik bedoel dat jij nou gelijk op iemand springt is niet mijn probleem. je kent diegene amper maar vind hem er gewoon leuk uitzien, no biggies dus. laat mij dat kunnen denken want als ik mensen om me heen heb waarvan ik weet dat ze zo zijn ben ik echt geen pretkebab. (Pretkebab is mijn woord voor blij zijn).

5 . mensen die denken dat ze alles zijn. 
oke, moet ik dit nog uitleggen. Ik vind het heel mooi voor diegene dat ze veel zelfvertrouwen hebben maar laat dat alsjeblieft niet zo erg blijken. je bent niet alles schat, iedereen is gelijk of je het nou wilt of niet. en dat de jongens je zo leuk vinden komt echt niet omdat je zo aardig bent hoor, geloof me. Ik meen het echt, ik ken zoveel mensen die zo zijn en ik wil er gewoon niks te maken mee hebben eigenlijk. Maar het ergste is dat ze meestal ook nog is de meeste aandacht van iedereen krijgen . dan zit ik echt van ''wat''. Ga dat persoon geen aandacht geven als diegene het niet verdient.

6. mensen die denken dat het stoer is om te roken, blowen, drinken of whatever. 
Zo niet stoer. ik heb hier gewoon geen woorden voor. Ik snap ten eerste niet waarom je er überhaupt aan begint. Maar als je het dan ook nog doet om stoer over te komen ben ik er helemaal klaar mee, done. Als je problemen hebt dan kan ik het nog een beetje snappen. Maar die stoerdoenerij daar moet je ook gewoon niet aan mee willen doen. en waar doe je het voor? om erbij te horen? er zijn genoeg andere leuke mensen die je niet beïnvloeden en daarbij je kan ook nee zeggen. Klinkt heel raar maar doe ik ook altijd. En je word misschien een watje genoemd maar na een tijdje zeuren ze er niet meer over en laten ze je gewoon, Want ze weten dat jou het toch niet uitmaakt wat ze ook zeggen. En dat is maar goed ook.



Oke top 5 irritaties met nog een punt erbij, sorry. Maar die laatste moest er gewoon bij.
wat zijn jou top 5 irritaties? let me know in the comments below. Ohja, wacht, dit is geen YouTube hahaha.

See yaa
xxx Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten