maandag 11 augustus 2014

School To Do List

Haalllo!

 Sorry dat ik nooit schrijf, ik heb er eerlijk gezegd niet echt aan gedacht. Ik wil heel graag schrijven hoor en ik vind het ook superleuk om te doen.

Vakantiee! nou ja nog voor een week. ik heb eerlijk gezegd geen zin in school, echt niet. Ik ben opgestroomd (of hoe je dat noemt) en ik moet dus volgend jaar best hard werken. Want vorig jaar was alles super makkelijk voor mij en ik  leerde de avond van te voren pas  rond 22:00 pas ofzo..
maar ik ga dus een TO- DO LIST voor school maken met dingen die ik volgend jaar beter moet doen. Misschien ook een goed idee voor jou of iemand die je kent :).  Maar hopen dat ik me eraan ga houden want ik ben daar niet goed in haha.

OKE DE  TO-DO LIST:

1. Eerder beginnen met leren.
Ja klinkt gewoon, iedereen zegt dat. Maarja ik meen het wel. Als ik goede cijfers wil halen moet ik eerder beginnen.
2. Drinken
Op school drink ik nooit. Ik vind het raar om te doen en geen idee waarom. Maar ik moet het wel doen. want mensen als je niet drinkt droog je uit en dat is slecht voor je huid.
3. Huiswerk maken
Ik maakte volgend jaar soms geen huiswerk. Of ik schreef over.. Oke ik ben niet bepaald een goed leer persoon haha.
4. Opletten in de les
Vorig jaar hoefde ik niet perse op te letten maar dit jaar ga ik dat wel doen. en ik ga aantekeningen maken. dit jaar maakte ik wel aantekeningen maar alleen voor Geschiedenis, Aardrijkskunde en Engels.
5 Gezonder eten
ja ja, ik zeg dit altijd tegen mezelf. maar ik meen het wel. op school eet ik amper en dan als ik thuis kom krijg ik vreetbuien. echt ik eet alles wat ik zie wat eetbaar is.  ik wil gezonder eten, en ook op school meer gaan eten


xoxo  S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten