vrijdag 22 augustus 2014

eerste schoolweekje voorbij !

hellooo :)

blugh, wij hebben alweer een weekje school gehad. en ik zal eerlijk zijn

het was verschrikkelijk.

de ene dag was het wel ok maar donderdag en vandaag (vrijdag) was het echt yuk. ik was supermoe en ik had totaal geen zin in ook maar iets waar mensen waren. jammer genoeg zijn er daar heel veel van op school, hehe. en het is echt niet normaal hoeveel eerste klassers erbij zijn gekomen! het lijkt wel alsof alle Nederlandse eerste klassers bij mij op school willen. best hatelijk moet ik zeggen. echt OVERAL zijn kinderen, bah. maarja die gaan ook aan hun toekomst werken. dus dat is goed van ze. het kan zijn dat we echt super super superweinig gaan posten :/
ik wil echt heel graag verder met deze blog etc, maar ik moet me heel erg focussen op school :(
ik (en Sterre ook) zal mijn best doen om in weekenden te posten, maar ik kan het niet beloven :/

het is echt zwaar jammer dat ik geen vakantie meer heb, ookal ben ik al wel een beetje in het "schoolritme" ik heb gewoon totaal geen zin. al die drukke mensen die steeds praten terwijl ik alleen maar wil slapen, beetje jammer :')

oké, misschien ligt het een beetje aan mij hihi. het is ook nog eens dat ik helemaal een nieuwe klas heb, die overigens heel leuk is ! maar ja, is toch altijd even wennen haha

zijn jullie al begonnen met school? of zijn jullie nog heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk aan het genieten van je vakantie? niet dat het nu zulk mooi weer is in Nederland overigens. maar ja, dan kan je nog wel genieten! als jullie nog vakantie hebben, geniet er dan nog maar van. want voordat je het doorhebt zit je alweer gezellig boeken te kaften en niet veel later in de klas, en niet meer mogen uitslapen is zó wennen!

liefs,
Nell ☁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten