maandag 25 augustus 2014

School, School en nog is School

school is weer begonnen. al een week om precies te zijn. ik ben nu al helemaal dood. woensdag heb ik me eerste SO al en ik ben zo bang dat ik het verknal.
ik ben opgestroomd dus ik moet nu extra goed me best doen om te zorgen dat ik bij blijf want veel stof heb ik niet gehad en de rest wel. maar goed, ik moest 2de tot 6de  dat is van 09:00 tot 13:50. ik ga niet een heel levensverhaal over school vertellen btw maar wel een paar dingen :)

nou toen ik dus op school kwam had ik technologie. dan moet je op computers werken enzo. maar ik zat dus bijna de hele tijd op me mobiel want dat mag in de les. Maar je moest zo'n tekenfilmpje maken en mijn filmpje werd (natuurlijk) gekozen om op het bord te komen. maar het was zo slecht. de teksten liepen door elkaar heen en je zag de docent kijken van ''oke...''  ik doe ook maar gewoon me best.
in de pauze ging ik naar 2 vriendinnen van vorig jaar en we hebben gewoon gekletst en gegeten enzo (zoals altijd). en ik zag nog 2 oude vrienden lopen, die zijn lang geworden trouwens. één van hen kon ik altijd aankijken ik de ogen zeg maar maar nu echt niet meer..
ohjaa! mijn geschiedenis docent is zo aardig. hij is ook me mentor! hij gaat geen huiswerk geven en je hoeft ook geen aantekeningen te maken in de les. want hij doet alles digitaal en huiswerk vind hij onzin voor geschiedenis. beterr vind ik. en ja voor Duits heb ik dus een SO overmorgen en ik heb al geleerd Enzo en
s middags wist ik alles en had ik een 10 op www.wrts.nl maar toen net deed ik het nog een keer en toen had ik een 9,4. nog steeds goed maarja ik wil liever een 10  haha. Maar heb jij dat ook soms? dan doe je smiddags iets en dan kan je het supergoed en dan savonds ben je alle concentratie kwijt en kun je niks meer. ik heb dat nu, daarom dacht ik ''laat ik maar eens een blogpost schrijven'' eigenlijk typ ik maarjaaa

ik moet ook nog een boek kiezen voor me boekverslag. volgens me Nederlands docent is het belangrijk dat je elke dag leest want daar word je slimmer van en je leert er mensen door te begrijpen. ik bedoel dat zal allemaal best wel maar don't get me wrong ik hou niet van lezen in schoolperiode's. je zit net de hele dag al in de boeken en dan kom je thuis en dan ga je weer in een boek duiken  (wow mooi gezegd Sterre). hou jij van lezen? ik soms. klinkt raar maar soms ben ik opeens in zo'n leesbui en soms heb ik zin om boeken spontaan te verscheuren.

maar weer even over school (AGAIN) sorry mensen
ik weet echt nou niet hoe ik moet plannen. ik probeer het maar ik heb nou geen idee hoe je dat moet doen en waar je dat moet opschrijven. maar ik zat zelf te denken aan zoiets:

Maandag  :

09:00 tot 13:50 school
14:30 / 15:30 RELAX TIMEE
15:30 / 16:30 Leren / Hw maken
16:30 / 16:50 RELAX TIME
16:50 / 18:00 Leren / hw maken
18:00 / 19:30 Eten
en verder dingen herhalen een x als je pw of so hebt. maar ik probeer zo min mogelijk hw naar savonds te plaatsen want dan heb ik weinig concentratie.

Dinsdag
8:10 tot 14:40 school
15:30 / 16:30 RELAX TIME
16:30 / 17:30 Leren
17:30 / 17:50 RELAX
18:00 / 19:30 eten
eventueel na eten verder met hw tot 20:00

woensdag zelfde als dinsdag
donderdag zelfde als woensdag

vrijdag FREEEDOMMM!!
en weekend ligt aan me hw !


nouu mensen dit was me blogpost dan maar weer
xoxo
Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten