zondag 10 augustus 2014

bijna weer naar school :/

hii !

bluuhh hier in "regio Noord" moeten we over een week alweer naar school. even huilen. ik heb er aan de ene kant wel en aan de andere kant geen zin in. ik bedoel, hallo, dan moet ik weer aan huiswerk gaan en leren en bla bla bla. ik heb ook echt 0,0 % zin in het zien van mijn leraren en leraressen. oké, zijn hebben ook vast geen zin in ons..

 Sterr gaat opstromen en ik ga naar 3 havo. we moeten (helaas) beide hard werken, dat klinkt vast raar want je moet altijd hard werken voor school maar hier zijn onze redenen:

Nell - ik ben vorig jaar maar nét over gegaan. ik was depressief en van alles en nog wat en school is toen zwaaaar achteruit gegaan. dit jaar moet ik dus laten zien dat ik het echt kan :/
Sterr - Sterre is opgestroomd naar Mavo en moet dus ook laten zien dat ze niet voor niets is opgestroomd (ookal geloof ik 100% in haar en weet ik zeker dat ze het kan)

dus ja, wij gaan alle bij een spannend schooljaar tegemoet. oké dat klinkt echt superstom.

ik heb nog niet eens al mijn boeken gekaft. nouja, tekstboeken wel. maar ik doe ook altijd mijn werkboeken, ik háát die kaften van werkboeken zo erg. er staan altijd stomme plaatjes op. als ze nou gewoon een kleurtje doen ofzo.

ik kan echt niet geloven dat ik nog maar 8 dagen niet naar school hoef. ik heb net mijn vakantie gevoel vast :(

nou ja, het is nou ook niet echt superlekker weer haha. ik zit binnen in jogging pants (niet dat ik jog) en heb kaarsjes aan. ik hou echt heel erg van kaarsjes, geen idee waarom. ik denk omdat het een gezellig effect heeft of iets dergelijks.

ik heb echt geen zin om iedereen weer te zien op school. ik bedoel, in de vakantie's afspreken is 294802934 keer leuker. en dan hoef je ook niet nog rekening te houden met je huiswerk en dan is het niet erg als je 24/7 op je telefoon kijkt want die kan je toch niet afleiden van je huiswerk etc etc.


over het algemeen kijk ik dus heel erg op tegen het feit dat ik weer naar school moet. maar ja, misschien wordt het suuperleuk. wat ik niet verwacht, maar je weet het niet.


hebben jullie zin in school of zeggen jullie ook van doe maar niet? dit stukje is overigens niet echt superinterresant ofzo maar ik had zin om te schrijven, sorry :')


liefs,
Nell

Geen opmerkingen:

Een reactie posten