maandag 11 augustus 2014

ColorRUN

Ik (Sterre) ga meedoen aan de color run met een vriendin. Ik heb er zo'n zin in !! Like omgg
we moeten op 13 september rennen, kruipen of lopen. waarschijnlijk ga ik strompelen. We moeten 5 Km rennen.


Wat is de color run?
The Color Run is een internationaal loopevenement over een parcours 5 van km waarbij geen tijd wordt genoteerd. Het loopevenement kent geen winnaars of prijzen, lopers worden in diverse kleurpoeders ondergedompeld bij speciale kleurenzones langs het parcours. The Color Run kenmerkt zich door dans en het strooien met gekleurde poeder.  (van wikipedia haha)

Maar ik heb er superveel zin in. we moeten wel hard trainen want de meeste trainen maanden voor dit en wij hebben nogmaar 31 dagen, als ik goed tel. We gaan proberen om elke dag te trainen maar ik heb geen idee hoe dat gaat aflopen. We moeten wel gaan trainen want ja anders hou je het niet vol. 

zo ziet die poeder er ongeveer uit. ZO COOL!

Je kan je ook opgeven voor vrijwilliger. dan mag je de poeder gooien naar de mensen. dat wou ik eerst wel doen maar rennen lijkt me zoveel leuker.

voor meer infoo : http://thecolorrun.co.nl/home

xoxo S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten