woensdag 2 juli 2014

Zomer activiteiten lijst.

Nu al verveeld? de vakantie is nog niet eens begonnen. ik heb een goed idee zodat je de vakantie volgeplant staat!

Spreek af met je vriendinnen/vrienden. pak een schrift en pen of typ het in je notitie.Maak een zomer activiteiten lijstje.

'' wat is dat?''
Jij en je vrienden schrijven allemaal op wat jullie willen doen in de zomer. doe wel mogelijke dingen. schrijf ze onder elkaar en overleg of iedereen het leuk vind. hang het daarna ergens op waar je het elke dag kan zien, en als je je ooit verveeld kun je je vriendinnen bellen of appen en dan kunnen jullie iets van de lijst gaan doen! je kan het trouwens ook gewoon doen als je er zin in hebt, hahaha !

Maar voor als je geen ideetjes hebt, ik geef je wel een paar! Maar je moet natuurlijk ook zelf bedenken, want het is jou zomerr :D

Ideetjes:
1. maak een zandkasteel
2. doe een watergevecht
3. bak cakejes
4. ga picknicken
5. probeer allemaal verschillende soorten smaken ijs.
6. ga zwemmen
7. kijk een film
8. organiseer een slaapfeestje!
9. bouw een boomhut
10. ga voetballen, skateboarden, volleyballen, waveboarden, skeeleren etc etc

tien leuke ideeën ! temminste ik vind het leuke ideeen haha.

Ik ben nieuwschierig naar jullie zomer activiteiten lijst. stuur een mailtje of laat een reactie achter. ik zou het superleuk vinden om jullie zomer activiteiten te zien! (misschien ga ik ze dan ookwel doen :P)

xx Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten