vrijdag 4 juli 2014

Vakantieee!!

hellooo ♔

eindelijk, vakantie! heerlijk hehe
Nederland vond het vandaag ook nodig om het super warm te maken ofzo. in elk geval ben ik klaar met school voor 6 weken. ik ga de eerste paar weken weg, dus dan zal ik niet aan de blog kunnen werken en ik weet niet of Sterre eraan gaat denken :') nee grapje doet ze wel denk ik. hoop ik. in elk geval heb ik heel veel zin in de vakantie. ik ben nummer 1 voor een lange tijd even lekker van school af en ik kan uitslapen en niks doen. nouja als ik weg ben op vakantie waarschijnlijk niet heel erg maar dat maakt even niet uit. ik heb vooral zin om te zwemmen hahahha

ik heb met een andere vriendin echt iets heel gaafs bedacht. we gaan bij haar logeren in de tuin in een tent. en dat leek me echt kei tof. we willen dan ook nog een nachtwandeling achtig iets maken met z'n tweeën. dus ja dat is wel cool.

op het moment verveel ik me dood en zit ik in m'n eentje aan de keukentafel met een zak chips, water, Spotify en de blog. ik "vier" dat ik over ben naar 3 Havo :')

ik vraag me wel eens af, "hoe zou het zijn als ik een vriendje had die liedjes over mij schrijft."

dat je gewoon een liedje hoort en dat je weet dat het over jou gaat en dat je je daar ook helemaal in terug kan vinden. lijkt me best leuk, maar ook apart. dat iemand je dan zo goed kent.

nou deze blogpost had dus eigenlijk niet echt een reden, maar ik moest wel even mededelen dat ik op vakantie en dat ik dan niets zal posten haha


liefs,

Nell ☯

Geen opmerkingen:

Een reactie posten