zondag 27 juli 2014

music vibes ♫

hi !

wow, ik moet nog even aan het feit wennen dat het echt gewoon warm is in Nederland! sommige mensen, zoals Sterre, hebben liever winter. ik moet zeggen dat ik daar ook wel heel gelukkig van wordt. maar wat ik leuk vind aan de zomer is dat je lekker buiten kan zijn. skateboarden, skeeleren, waveboarden, fietsen, lopen, picknicken. daar hou ik dan weer super erg van. wat ik leuk vind aan winter is dat je lekker ongelimiteerd films kan kijken omdat "het buiten te koud is". of gezellig spelletjes kan spelen. of hot chocolat drinken, aaahh ik verlang naar de winter! haha, nee hoor. Zomer is ook helemaal prima. wat wel vervelend is, is dat je met de zomervakantie vaak hebt dat er vrienden & vriendinnen op vakantie zijn. ik weet dan dus echt niet wat ik moet doen. behalve uren doorbrengen op mijn laptop. én, muziek luisteren ! ik ga vandaag een paar van mijn playlists delen die ik op spotify heb staan. ik volg erg veel van die Filtr dingen. of playlists van anderen. ik vind het leuk om diversiteit te hebben in mijn playlisten. op het moment luister ik naar de "tyler's jams, Troye Sivan". in het zoekbalkje tik je dan gewoon Troye Sivan in, ja die ene youtuber die echt absurt schattig is, en dan naar openbare playlists. net als "hangovers with Troye, Troye Sivan". een erg rustige playlist met leuke liedjes die je gewoon aanzet en dan lekker gaat, weet ik veel, tekenen ofzo. dat deed ik in elk geval haha.

het album The Lonely Hour (deluxe edition) van Sam Smith staat ook al een tijdje in mijn favorieten. wat een geweldige stem heeft hij! ook Ultraviolet, van Lana Del Rey, is net als haar Born To Die The Paradise Edition echt ge-wel-dig. haar stem is zó mooi. ik ben echt verslaafd aan haar stemgeluid. ook The Imagine Dragons vind ik erg leuk. laatste tijd luister ik er wel minder naar (ik ken alle teksten al uit mijn hoofd), maar nog steeds ben ik verslaafd. ook James Morrison vind ik fijn om naar te luisteren. ik krijg een rustig gevoel van zijn stem. Mess is mine & Riptide zijn ook erg fijn, van Vance Joy. Lorde, Pure Heroine. dat vind ik nou echt een geweldig album, ik heb hem zelf ook. The Vamps vind ik ook leuk om naar te luisteren, doe ik niet vaak, maar als ik het doe dan dans ik lekker door mijn kamer ☺. waar ik nu 2 albums van in mijn kamer heb, zijn The Arctic Monkeys. ik ben verslaafd aan het stemgeluid van Alex Turner. ik kan geen dag meer zonder, het is zo lekker brits en ik vind hun muziek echt gewoon heel erg leuk. ik heb AM & Arctic Monkeys. op spotify luister ik veel naar 'Suck It And See'. erg leuk album, ik ga hem zelf ook nog zoeken in de winkels, haha.

qua Filtr's heb ik veel van die weekend playlist. zoals de 'laidback weekend playlist', 'weekend vibes', 'lazy sunday music' & 'the weekend wind down'. ook luister ik graag naar de 'your favorite coffeehouse' & 'morning commute'. ik heb echt voor elke mood wel een playlist. best erg eigenlijk. maar ik ben gewoon zwaar verslaafd aan muziek. sommige zinnetjes inspireren mij om er zelf iets van te maken, bijvoorbeeld een gedicht ofzo.


ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat ik leuk vind qua muziek, en dat jullie het zelf ook gaan opzoeken ofzo haha. stuur ons anders ook door wat jij graag luisterd! zo kan ik ook nog nieuwe muziek ontdekken hihi

liefs,
Nell ✎

Geen opmerkingen:

Een reactie posten