woensdag 2 juli 2014

Morgennn (Bdayy)

dit is de laatste avond voor me verjaardag!
ik heb een superleuk jaar gehad met natuurlijk ups en downs. Maarja..
Morgen vier ik me verjaardag met me vrienden. Ik hou een BBQ en het word (hopelijk) supergezellig!!
s er komt ook iemand van groep 8 , ik heb haar al zo lang niet meer gezienn! er komen nogmeer vrienden die ik al superlang ken maarja ik heb haar echt al veel te lang niet meer gezien. En ze woont tegenover me ! :,)

Me moeder heeft slingers en balonnen gekocht. Ze heeft ook van die Lichtgevende bolletjes slingers gekocht, ik weet niet precies hoe ze heten vandaar dat ik ze zo noem hahah. En dan ga ik morgen middag salade's maken en slingers ophangen :). Want sommige komen eerder om te helpen.

xx Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten