vrijdag 4 juli 2014

CHALLENGE

Ahaa de zomervakantie begint! Je trekt alles uit je kast om er leuk en fleurig uit te zien, want je weet maar nooit. misschien ontmoet je een vakantieliefde ;) Just kidding. Maar heb je ooit gedacht aan een nieuwe look? een look dat niet echt past bij jou, zodat je uit je comfortzone gaat. Ga voor hipster, rockchick of juist Superchic ;). Zoek een look uit die je uit je comfortzone haalt, maar je niet te ongemakkelijk maakt. ik bedoel je moet nogsteeds blij zijn met wat je draagt!
Maar ik maak er dus een challenge van. Probeer een look die niet bij je past. en draag het ook!
Ik geef je wel een paar ideeën voor een nieuwe look, maar je mag er natuurlijk ook zelf één bedenken.

IDEEËN :


1.  
Een simpele maar toch cutee outfit,     ( Topje H&M , Broek FOREVER21, Schoenen GOOGLE)


2  een cutee maar tog stoere outfit \. (shirt STING , Broek FOREVER21, Schoenen & Jasje TUMBLR

3

Cutee outfit! Het rokje ziet er leuker uit als je hem aanhebt :) (Rokje H&M , Shirt FOREVER21, schoenen TUMBLR)




SUCCES MET DE CHALLENGE!
Ik zou supergraag willen weten of je het hebt gedaan, stuur een foto naar ons email adress ( Fashionglittergloss@gmail.com) of plaats een reactie over je outfit!

Dusjaa, hier 3 outfitss. ze passen eerlijk gezegd alledrie niet bij mij! Maar ik vind ze superleeukk, dus who knowss misschien ga ik ze zelf ooit wel dragen

xx Sterree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten