maandag 30 juni 2014

Sterre

Helloooo ,


ik ben de andere beheerder van dit blog. Mijn naam is Sterre, zoals Nelleke al had verteld.

Ik ben 13 (Donderdag 14 WOOHOO) jaar oud. Mijn hobby's zijn tekenen (ookal ben ik er superslecht in) , schrijven, tumbleren, youtube kijken, skateboarden en nog veel meeeeer !

Ik ben ook fan van One Direction! naja fan.. ik ben meer een stalker.. ze noemen het ookwel directioner :').
ik ben dat al sinds 2010 !

ik heb 2 katten, Smoes en Minoes ! echt orginele namen zijn het niet, maarja ik bedacht ze toen ik in groep 4 zat.
ik zit in de tweede, na de zomervakantie ga ik naar de derde
ik doe nu kader / mavo. Maar ik mag opstromen dus volgend jaar doe ik mavo.
ik haat vroeg opstaan >.<
ik zit niet op een sport, Ik wil er wel op één maar ik zou niet weten welke haha


Nelleke heeft al superveel uitgelegd dus ik weet niet precies wat ik nog meer moet zeggen.. Ik ga bloggen over van alles ! lichteraan in welke bui ik ben. Dus het is niet een mode of makeup blog, het is een mix van alles door elkaar! een smoothie blog? .. naja zo noem ik het dan maar.
verder hoop ik natuurlijk dat jullie het blog heel leuk gaan vinden, en als je wat kwijt wil kun je ons altijd mailen of een reactie plaatsen :)

Peace out Girls Scout ;)
xx Sterreee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten