dinsdag 30 september 2014

nieuwtjes

hi !

ben ik weer, heb een dagje vrij en ik was natuurlijk weer veeeel te vroeg wakker. het is zo jammer dat als ik kan uitslapen dat het niet lukt. maar goed, toen kwam ik op het idee om te schrijven voor de blog. want ik heb de vorige keer verteld dat ik misschien wel of misschien niet verliefd ben.
ja dat zijn mijn struggles, iedereen (bijv. Sterre) hebben giga struggles en ik niet. maar oké

ik weet het dus nog steeds niet :( :(

hij is echt wel leuk, en heel grappig en cute en ik vind hem knap en shit. maar ik weet niet of ik écht verliefd ben. en dan heb ik ook nog is dat alle jongens uit mijn klas me aardig vinden en dan zit ik steeds omringt door jongens en dat is echt supergezellig (en nee ik ben niet zo'n aandachtrekkend kind) maar ik ben bang dat ik straks opeens op 5 jongens tegelijk ben ofzo. want ja dat kan ik, voor als je denkt waat. het is mogelijk 

ik weet dus echt niet wat ik moet doen nu, ik praat gewoon met hem en shit en hij is zo grappig en ik heb altijd fun als ik met al die jongens zit enzo. alleen jammer dat een goede vriendin van mij een crush heeft op 1 van die jongens en die jongen praat nou juist vaak tegen mij ipv haar. ze zitten altijd met me te kloten. maar het is zooo gezellig!! ik vind mn klas echt heel leuk.

ook nog even over dat mijn (ex) beste vriend en beste vriendin elkaar leuk vinden. ze hebben nog steeds niet maar ze hebben al 2 keer afgesproken na school (1 keer met zn 2en en 1 keer met zijn beste vriend erbij, arme beste vriend van hem). en blijkbaar skypen ze ook etc. maar op school praten komt maar weinig tot niet voor. ik zie al wel zo'n app relatie aankomen. dat je dus alleen met elkaar praat via app en als je samen bent maar dat de rest van de school er niet van mag weten ofzo. ik vind het nog steeds even vervelend (ik ga niet schelden op het internet! hahha) dat het zo is maar goed, kan niet anders. ik zei trouwens "(ex) beste vriend" omdat hij echt lullig doet tegenover mij en zijn eh lover (is dat goed gezegd?). gisteren knuffelde ze hem van achter en blijft hij fucking droog staan, hij kijkt haar niet aan maar gaat naar mij zitten kijken. dat snapte ik niet. maar goed


dit waren mijn nieuwtjes. hebben jullie tips over hoe ik erachter kan komen of ik echt verliefd ben of willen jullie verhalen met ons delen? geef een reactie hier onder of mail ons! fashionglittergloss@gmail.com 

liefs,
Nell 💗

Geen opmerkingen:

Een reactie posten