dinsdag 23 september 2014

HALLO

nou we posten weer is wat .. naja ik dan haha.

ik heb het superdruk met school gehad! Maarja ik heb wel vrienden gemaakt nu en ik heb een crush, oke misschien 20. Maarja dus me cijfers zijn prima, tot morgen want ja ik heb 0,0 concentratie voor wiskunde #sorrynotsorry. maar ik had een 10 voor het vorige proefwerk dus het zit wel goed.

Maarrr.. HET IS HERFST!!
ik ga ook gauw een blogpost over herfst maken! ik hou van herfst. ik heb ook een moodboard gemaakt over herfst echt superleuk. ik heb gewoon op tumblr ''autumn'' en ''fall'' gezocht en nog andere dingen die me  aan herfst deden denken. en ik heb een lijst gemaakt met dingen waarvoor ik super EXCITED ben! en daar heb ik zegmaar een moodboard van gemaakt. met de lijSt in het midden zodat ik die dan nog kan lezen.

en ik heb nu me kaars aan, HIJ RUIKT ZO LEKKER! echt ongelofelijk.

ja en ik be de laatste tijd zo erg into kinderseries ik kijk het echt vaak weer, echt ik kijk noot meer mtv ofzo. maarja beter voor me fantasiee.. (dat is me smoes)


hahaha xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten