dinsdag 23 september 2014

hoogtepunten die er de laatste tijd zijn gebeurd

Hi allemaal!

sorry dat ik (eigenlijk wij) de laatste tijd zo weinig hebben gepost. ik heb een reden, jawel, mijn oma is week geleden opgenomen in het ziekenhuis met de verklaring dat ze meerdere herseninfarcten heeft gehad. daardoor is haar spraak achteruit gegaan en nog meer dingen. voor mij erg moeilijk, omdat ze 2 jaar geleden ook plotseling opgenomen was en toen haalde ze het bijna niet. gelukkig gaat het nu wel beter, ze gaat binnenkort naar een verzorgingstehuis en dan gaan ze bezig met logopedie etc. dat is met spreken enzo. 
maar eens even kijken, een paar hoogtepunten uit mijn ge wel dige leven

1. ik heb misschien wel, misschien niet een crush. oke laten we zeggen dat ik iemand wel leuk vind, maar ik weet nog niet of het leukleuk is. 
2. IK HEB EEN VOLDOENDE VOOR WISKUNDE!!!!!!!!!!!! oke het is een 5,5 maar vorig jaar begon ik met een 1,5 dus ik ben best wel trots. ook omdat ik vorig jaar geen voldoende heb gehaald voor wiskunde, dacht ik. 
3. ik heb voor de andere SO's die ik heb gehad niet lager dan een 6,8 gehaald??!!??!! hoe kan dit??!!!??!! ja geen idee :DDDDD
4. ik voel me de afgelopen tijd echt heel goed! ben wel sneller moe, maar ik ben in de weekenden ook bij mn oma en dan moet ik last minute huiswerk afmaken en laat slapen.
5. ik wil vakantie? hahaha
6. mijn beste vriend en beste vriendin vinden elkaar leuk en ik vind het niet echt leuk ofzo hahahah nee ik vind het echt niet cool.  
7. ik ben zwaar verslaafd aan Arctic Monkeys
8. ik heb zin in herfst & kerst
9. ik heb weer nieuwe favoriete smiley op Whatsapp, namelijk deze:
oke, waarschijnlijk zien ze er echt superlelijk uit hier :(((
10. die 9 was echt een slecht hoogtepunt maar ik wou heel graag de tien halen.. :/ 


dus jaa....
dat was het wel zo'n beetje, niet echt veel bijzonders gebeurd zeg maar.

liefs,
Nell 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten